Blabla lördag

Igår kväll gjorde jag iiingenting. For ner till stan med Kerry och hyrde en film som jag visst redan hade sett (kom på det efter ungefär 10 min), så jag la mig i sängen och la kort på datorn istället.. Sen i morse ställde jag väckarn och for och träna. Kom hem, åt frukost och sen har dan bara gått allmänt jätte sakta! Kring 3 for jag på en cykeltur, men var bara borta ungefär en timma.. Ikväll har jag sett film med barnen eftersom Kerry och Shane for iväg med bilen och pussades, haha. Och när dom kom hem hade dom turen med sig att jag hade lagt barnen.

Imorrn blir det beachen men familjen eller Newcastle med Elissa, om hon hör av sig igen.
På måndag är det en "Student free day" i NSW (dom har ju haft 2 veckor skolledigt nu) så Brock är hemma då med, en sista dag. Blir väl kanske inte så mycket skateboardpark nu mera som det varit dom två senare veckorna.

Grattis Jörgen! Hoppas ni får en kul fest ikväll! Drick några goda drinkar för mig med, men inte för mycket bara så ni somnar på någon toalett *host-harkel-host*.

Heeeeeeeeejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0