Trött!!

Steg upp efter 5 lördag morgon, klädde mig och så for vi iväg mot Sydney, jag Kerry och Jelena. Starx efter 8 plocka vi upp Fanny i Strathfield och sen var vi med Jelena drygt en halvtimma i ett ställe nära city medan Kerry var på nå ställe. Efter det tog jag och Fanny nå tåg in till city, gick ner till Darling Harbour en sväng (bestod mest av kafeer som hade utsikt över vatten) och sen gick vi till nå shoppingcenter. Köpte en klänning, leggings och så var vi turister och köpte tjocktröjor med Australien tryck.
Det var vaarmt och vi visste inte riktigt var vi skulle gå så vi tog tåget hem och sedan taxi, men den sammanlagda restiden blev fööör lång! :P menmen. Vi åt middag och börja göra oss klara för kvällen. Tog sen tåget till en förort där vi träffa Fannys kompis Anthony. Hans kompis kom och plocka upp oss och så for vi till ett trevligt ställe där dom spela livemusik. Såg bland annat ett gäng transvistiter(felstavat?), haha. Och det syntes ganska väl att det inte var riktiga kvinnor! Satt bredvid en av dom och han hade riktiga gubbhänder heh. Men kul vare iaf! Ungefär tusen gånger bättre på att gå i högklackat än mig var dom också.
Efter de for vi till city till nån bar och satt där i nån timma, sen hem till en av killarna och sen hem. Somna nog
tillslut kring 5.20 söndag morgon efter att ha varit uppe i ~24h. 4 timmar senare vakan vi igen och sola litegrann vid poolen. Sen var det tid för mig att hoppa på tåget och fara hemåt. Trodde jag skulle få en hyffsat lugn resa och kunna chilla i Newcastle i nästan en timma, men icke de eftersom dom höll på med rälsbygge av något slag. Så istället satt jag på en buss i en timma och fick byta buss igen efter det. Eftersom man inte visste om bussarna skulle hålla tiderna eller ej så kunde jag inte slappna av på samma sätt. Men jag kom då i alla fall fram till Singleton tillslut. Fick se lumpenkillar här för första gången här också eftersom ett helt busslass som också steg av där. Trodde efter vad jag hört att dom skulle vara mer rakade på huvudet än vad dom var..
Somna hyffsat tidigt men i morse kring 6 börja dom leka för fullt i huset..

I morgon är jag ju ledig så jag tror jag ska bussen till Maitland och gå runt i ett shoppingcenter som dom har där. Vet då faktiskt inte annars vad jag ska göra. Sen på kvällen ska jag börja spela touthfotball! Kommer säkert göra fel hela tiden eftersom man inte får passa bollen framåt :P Det är en match varje tisdagkväll på skoj fram till mars eller något sånt.

Lägger nog upp dom få bilder jag har från i helgen senare någon gång. Ha en bra måndag! vi ska snart ner till lekgruppen. Heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0