Tjaaaaaa

Idag har jag och Jelena en lugn dag hemma ensamma. Regnar till och från ute idag också så vi känner inte för att gå ut heller.
Tänkte lägga upp några av dom få bilder som togs i tisdag. Hoppas alla får en bra helg! Själv tror jag inte att det händer så mycket för min del. Kanske går ut en sväng i morgon kväll och sen tar det lugnt resten av helgen. Shane skulle nog kanske fara och tälta med pojkarna en natt, så det blir nog bra :)
Om ni klickar på bilderna blir som större (om någon inte visste)..

En kille som heter Gareth och jag
Elissa och hennes kille Mitchell
Mitchell och hans bästa kompis, killen som vann mer än 15000 kr den dan
Stötte en karl på stan som hade skrattretande kallingar, eller vad man nu ska kalla det!? HAHA

Kramar Lotta

Kommentarer
Postat av: anna-lena

som vanligt mycket herrar som omger dig på bilderna. Ha det bra. Klucky hälsar. Hon har tagit stelkrampssprutan idag. Det gör ont och det svider. Men hon är tapper.///Stora bamse kramar från Klara och Anna-Lena

2007-11-08 @ 20:04:57
Postat av: Anna

Du verkar ha det bra lotta :)Haha, innan man skulle stöta på nån med dom där kallingarna här hemma :)Saknar dig vännen!
Pussar på dig!

2007-11-08 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0