Söndag kväll

Förra natten blev jag väckt två gånger av att det dånade som aldrig förr ute av åska. Första gången var kring 1 och jag blev faktiskt lite rädd för jag har aldrig hört det dåna så högt någon gång förr. Nästa gång var klockan kring 4 och då vart jag nästan lite sugen på att gå ut att kolla, men jag var för trött. För när jag låg där i mörkret och lyssnade lystes mitt rum upp av blixtar som aldrig förr! Blixtar på blixtar utan uppehåll, större och mindre i säkert mer än 5 minuter! Kan ärligt inte säga hur länge det höll på eftersom jag somna mitt i allt, men häftigt var det i alla fall! Och regnat hade då minsann gjort. På till exempel en åker här nere hade det bildats en liten sjö.

Idag har det varit ännu en det-har-ingenting-hänt dag. Följde med Shane och barnen till en tråkig affär mitt på dan, vi åt lunch och sen har jag kännt mig lite som pappa  - nött kortspel på datorn. Gick en promenad på eftermiddan och det är nog vad som har hänt. Vi spela Bingo ikväll (ungefär som bingolotto). Såååå seeeegt, men vi hade då nå att göra under en timma.

I morgon börjar en ny vecka. Hoppas på att det blir en bra dag på tisdag. Lär väl bli enda dan nästa vecka jag gör någonting. Menmen..

Kul att du lagt ut bilder Peter! Du med Anna-Lena! :) Kul att se lite snöbilder, men kan inte kännas roligast att gå mot mörkare tider? För det såg ganska grått ut. Meenmen.

Ska gå och lägga mig nu. Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Lappen

Hallå!!!
Klart du ska stanna...inge att fundera på!!
Å sök till ume som syster...e en stad för studenter..det får du inte i E-stuna!!Kram

2007-11-05 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0