Lördag eftermiddag

Är barnvakt idag eftersom dom är och handlar julklappar i Newcastle. Vi skulle egentligen fara på bio, men eftersom det aldrig verkar vilja sluta regna så fick dom hyra film istället. Inte lika kul, menmen.
Igår var vi ut en sväng. Börja hos Elissa tillsammans med en annan tjej, Zara. Sen gick vi till puben och träffa massa folk. Alltid lika trevligt. Sjöng "ja må du leva" till nån random kille som fyllde år, det uppskatta han :) sen efter att puben stängde gick vi alla, några fler än vad vi var före, tillbaka till Elissa (numera Mitchells ställe också). Sen när det var dags att bege sig hemåt kring 4 så fick vi vänta på taxin i över en timma, de sög. Så jag gissar att jag somna kring 5 och blev väckt kring 7 igen. Meeen vem behöver sömn egentligen? Överskattat.

Igår anmälde jag mig till en RSA (Responsible Service of Alcohol) kurs i Newcastle som hålls på tisdag under 6½h. Man måste ha gått den kursen för att få jobba bakom en bar eller servera alkohol överhuvudtaget. Måste nog gå en till kurs också som har med pokermaskinerna att göra eftersom det visst är betydligt lättare att få jobb då.

Ikväll ska jag nog ner till golfklubben (en restaurgant/pub), där Elissa jobbar extra, och umgås med Mitchell. Han blir klar läkare om ett halvår och han är inte ens 24! Ganska smart kille de där, sjukt rolig också!

Jag vill hellst av allt lägga mig och vila en timme eller två, men måste nog istället städa undan lite av allt snorungen har dragit fram.
Ha en bra lördag! Kramar

(kolla din mobil Peter om du har fått nå sms av mig, inte din jobbarmobil utan den andra)

Kommentarer
Postat av: The big Bro´

har fått sms å ska kolla om jag hittar den där.ingen jag känner igen men jag ska söka....sköt om dej nu

2007-11-24 @ 13:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0