Kurs med Kurt

Steg upp före 6 i morse för att sedan ta tåget till Hamilton, en förort till Newcastle. Kom dit en timma före RSA kursen börja så jag satt i en busskur och lyssna på radio :P Kursen var okej.. Mycke snack och en bra "kursledare", eller vad man nu kallar han, men lite för lång. Vi lärde oss ju inte direkt att hälla upp öl, utan vi gick igenom alla lagar och vad man ska göra med underåriga drickare, för fulla människor och sånt. I slutet hade vi ett litet prov (man kunde inte direkt misslyckas) och eftersom dom andra var tusen gånger bättre än mig på det engelska språket så var jag bland dom sista att bli klar för att kunna ställa mig i rättar-kön.. Viiiilket gjorde att när han precis hade rättat mitt och jag fått mitt diplom (bevis på att jag gjort kursen) så gick det första tåget hem till Singleton.. Fick sitta och vänta i 2 timmar, till klockan 6, på att nästa tåg skulle gå. Sen så gick jag hem i flipflops från stationen.. Så det vart inge touch för mig ikväll.. är nog trött och less ändå.
Jo föresten.. De första jag såg när jag kom till Hamiltonstationen efter kursen var tre poliser som tagit fast två 12-15 åriga (svårt att bedömma åldern) pojkar med två 6pack bourbin & cola, hahaha!

I morgon händer det nog inget speciellt. Ska klippa mig på torsdag. Kanske ska ut med Kyle på fredag och på lördag kanske jag ska följa med till Maitland när WesTrac har nån familjedag, men får se hur sugen jag är på det då.

Nä, time for bed. Ha en bra dag! Kramar

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hallå!!
Du det verkar ju gå kanon för dig...
Hoppas ni får lite sol oxå å hälsa alla från din syrra å Robban!!!
Ska äta julbord på Lördag..lite avis e du väl!!!
KRAM KRAM

2007-11-27 @ 15:14:18
Postat av: Bro´

tycker det blir helt perfekt.nu får du bara lov att gå en cocktailkurs så du kan blanda lite drinkar när du väl kommer hem.....
Kramizar

2007-11-27 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0