haft bättre stunder

Har jag tur kanske jag hinner träffa mamma och pappa över en helg nu när dom bokat sina biljetter hit - kortare än vad dom först sagt och tidigare. Kul att dom kan ta lite egna beslut också.. Ska dom dessutom hinna vila efter resan och hinna till Brisbane fram och tillbaka, ja då kan man ju dra sina slutsatser. Himla kul att dom har bokat, men kan tyvärr inte glädjas så mycket som jag hoppats. Inte vet jag väl om jag kan ta ledigt eftersom barnen inte har någon förälder hemma eller har något dagis bokat!

Sitter och tittar på bilder från Donalds kalas. Ser ut att ha varit ett bra kalas!

Tänkte på dig Anna-Lena i söndags när du fyllde år, men hade inte tillgång till internet då så jag kunde gratta dig, så Grattis i efterskott!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack Lotta för dina tankar. Det kommer att lösa sig på något sätt för dig med ledigheten, det är jag säker på. Ha´de så bra till helgen.

2007-11-15 @ 07:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0