Fredag!

Just nu regnar det ganska bra. Gör då ingenting eftersom det inte är lika varmt då när inte solen är framme.
Igår var jag och klippte mig. Frisören tyckte nog att det behövdes trimmas rejält för hon tog av ganska mycket, men det är ändå fortfarande långt. Efter de gick jag hem till Elissa och Mitchell och vi for till en pub och åt middag :) Blev bjuden till Elissas jobbs julfest på onsdag! Kulkul. Sa även till henne att du och jag, Fanny, gärna kommer till henne på juldagen och vi var fortfarande välkomna :) Mitchell skulle sen till golfklubben med sina kompisar och då skulle han även prata med killen som sköter stället om att jag vill jobba där!
Idag blir det nog utgång men med vem vet jag inte riktigt ännu. Det ordnar sig alltid. Tror inte jag har någon större lust att följa med till Maitland imorgon för att se när barnen hoppar i hopptorn och man själv bara står och svettas i solen. Ska va med barnen hela nästa lördag ändå när föräldrarna ska på julfest så det kan ju va skönt att få va ensam några timmar imorrn.

Wellwellcykelställ. Ha en bra helg allihop! Och ni som har sjukdomar såhär före jul, krya på er!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Bro´

Cykelställ å cykelställ.det börjar vara ett tag sen man behövde det här,nu snöar det mest hela tiden.mest lite smått men men.Kanske det skulle vara läge att läga upp lite bilder på hur det blev hos frissan så vi får se att du lever...
KramKram från oss alla här i snön

2007-11-30 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0