...

Kerry kom hem sa att en mamma med två barn (+ två andra barn) vill ha barnvakt på tisdag under fyra timmar. Typiskt nog är det dom timmarna när Melbourne cup hålls och jag har andra planer än att sitta barnvakt. Att det verkligen kan vara en så stor grej. Shane har visst tagit ledigt och Kerry sa att det är "The race that stops a nation". Även om jag ingenting lovat måste jag ändå ringa och säga att jag inte kan.. tackar ju ogärna nej till extra pengar MEN eftersom pengar är inte allt och jag är bara i Australien en gång så vill jag inte missa något som verkar vara så stort. Typiskt...

Alla for till Maitland ikväll så jag blev ensam kvar. Hade tänkt ta en promenad och tror jag fortfarande hinner innan det blir mörkt. Åt ganska mycket cesarsallad med kycklig nyss, så får se om det blir av eller ej.

Tänker på er där hemma! Är väl kanske inte det bästa för hemlängtankänslan när mamma ringer och gråter i telefon.. Men jag är glad att du ringde!

Skrev ett inlägg förut idag också.


Vila i frid kusin Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0