Onsdag

Ar pa biblioteket nu. Har bestallt na bocker pa svenska som forhoppningsvis ska komma inom en veckan, men dom kunde inte saga sakert eftersom det ar juletider.

Igar jobba jag nagra timmar over lunch och ikvall borjar jag klockan 6 och jobbar tills dom inte behover mig mer, sa kanske till 9-10 tiden. sen imorrn ar jag ledig och pa fredag borjar jag klockan 6 och jobbar till stangning, heh.
Och pa lordag kommer Fanny!!! och med sig har hon GLOGG! Wohooooo! Vet inte riktigt vad vi ska gora lordag och sondag, men mandag ar det utgang. Det ar val ungefar som juldagen hemma, alla hemvandare gar ut, fast har gor dom det dan fore jul. Pa tisdag ska vi ata mat och oppna lite paket med Elissa och hennes mamma. Och pa onsdagen far fanny tillbaka och jag hoppas att jag kan fa mig nagra jobbar timmar innan jag far till henne pa sondagen. Kanske vi hinner med ett paltkok och lingonsylt innan jag far hem???!??!?!?! Det dar med nyarsfirandet hos Thomas och fyrvarkerierna lat kung Fanny!

Fick mitt nya aussie bankomatkort igar. Sa nu vantar jag bara pa att dom forsta pengarna ska komma in pa det :)
Annars hander det inte sa mycket om dagarna nar man inte jobbar. Vadret har inte slagit om till den 40 gradiga hettan annu (tack och lov). jag och Mitchell forsoker stada hemma lite da och da, jag kollar bra och mindre bra filmer och sant. Ska snart ga ner till stan och kopa den sista julklappen som jag har kvar och sen ga hem och vanta pa att borja jobba.

Jattekul med alla mail och kommentarer jag har fatt! Tack sa mycket!
Hoppas att jag hinner ga hit en gang till innan jul. Dom har daremot inte oppet pa sondagar, va are for stil?

Manga KRAMAR!



Grattis till teorin Sofie! De var pa tiden ;)


Kommentarer
Postat av: anna-lena

Grattis till ditt nya jobb. Jaaa, ett paltgryta till Faddouls. Dom har ju velat att Fanny skall bjuda på något typiskt svenskt och vad kan vara bättre. Problemet är väl lingonberries men det kanske funkar med Australiensiska bär eller ni kan ju alltid ta till sirap. Kramar Anna-Lena

2007-12-19 @ 07:17:23
Postat av: syrran

GOD JUL!!!!
Och Ha de så kul med Fanny i helgerna...
Tänker på er o har beskrivit vägen för tomten!
Kram Kram

2007-12-19 @ 10:03:54
Postat av: sofie

tack gumman! nu vill jag även uppdatera dig på att jag klarade körkortet igår :) bättre sent än aldrig;)
God jul på dig och jag hoppas allt är bra! :)

2007-12-20 @ 13:38:06
URL: http://sofieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0