Fredag

Klockan ar fore 12 och jag har redan hunnit med att ata frukost, tvatta fonster och ga hit! Nar jag ar klar har ska jag ga ner till stan, kopa pengar till mobilen och ata lunch. Efter de blir det nog sagen en stund sa man orkar jobba hela kvallen till stangning.. och sa man inte ar helt dod imorrn nar FANNY KOMMER!

Idag ar det jattevarmt ute for den som ville veta.. Over 30 och vindstilla och helt jatte hett sa man helst vill vara inne!

Maste ga nu eftersom det ar nan liten kille som vill ha min dator.
Ha det sa bra! Pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: anna-lena

Hej Lotta,
Hur känns det nya jobbet? Tack för tfn-numren. Vi hör av oss på Julaftonskvällen. Njut av julen, ledigheten och det nya ni upplever. Jularna i Sverige finns kvar. Ha det som bäst.

2007-12-21 @ 10:47:56
Postat av: Anna

God Jul och gott nytt år my friend! :)

2007-12-25 @ 12:38:37
Postat av: anna-lena

Jag tycker att du ska träna på The Singleton special, eller du kanske redan kan den. Kolla in http://www.youtube.com/watch?v=KzXXsb_zJd8

2007-12-28 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0