Trerätters - tårta, fäskpannkaka och nektarin till efterrätt

Idag har vi öppnat bageriet Bäckstigen jag och Fanny. Säger bara wow vilken snygg tårta vi fick till. Hög om inte annat (och gott innehåll). Om den blev fin eller inte får ni bedöma själva. Ankan, Tove och Jullan hade också med sig ett ex. Den var kanske snyggare, men dom hade fuskat med botten!
Jonas som åker imorgon bitti till Ängelholm. Good luck Jorra! Bastu där senare ikväll. Får se hur mkt bastu man själv orkar med.
Och Sidentröja har börjat skolan i Ume idag. Hoppas hon fick en fin skolbänk! Undra om hon köpt likadant papper som Klucky?!

Annars har det inte hänt så mkt idag. Hade tänkt lära mamma hur man läser/skriver mail och så hon kan läsa här, min blogg. Men vi får ta det en annan dag. Men inte kan man skjuta upp allt för mkt.. Nån som vet hur man får igång dc++ föresten? Har inte det på bärbara som jag ska ha med mig till Oz och det skulle va kul att kunna lyssna på någorlunda ny musik om ett år också..

Jobb imorrn. Och på lördag och på söndag. Sen är de bara en vecka kvar! Har packeterat in alla glasgrejer idag. Fan om de inte håller nu.

image7     image8

Kommentarer
Postat av: syrran

Fina dom vart!!!!
Glöm int oss i inlandet e du snäll...

2007-08-27 @ 11:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0