onsdag 22/3

Jobb idag på Munkberga. Vad det finns charmiga gamla tanter och farbröder.. Finns även dom som är tvärt om också, tyvärr. Fick mig mer jobb till helgen fast på Roknäsgården. Jag tackar och tar emot! Fast snart kan jag inte jobba så mkt mer.

Oj va väskan min kommer att va tung. Tur den har hjul säger jag då bara! Jag och mamma var till Lule igår och köpte massa presenter, både till familjen och till bröllopet. Blev bara glasgrejer och älg t-shirtar där de står "Sweden" på till barnen, jättesnygga! Men nu tror jag nästan jag har allt som ska med.. köpte nya joggingskor idag så. Bara trosor kvar, haha.

Biggan fråga i måndags om vattnet i toalettstolen snurrar motsols i Australien (i Sverige snurrar det medsols). Berätta de för Peter samma kväll och han hade kollat både i Oz och på Hawaii och det stämde inte, det är samma som i Sverige. Enligt han så kunde de bero på att jorden snurrar åt det hållet.. Tycker han kunde ha gett mig ett säkert svar, jävla plumber.

Ska ut och prova mina nya skor. Sen tvätta eller slå in alla glas i bubbelplast. Skulle va mindre kul om man bara hade en massa glassplitter i väskan när man kommer fram.

Min stad, Singleton, finns utsatt på bilden (det röda) för du som inte vet vars jag är framme om 2 veckor idag!

image2


Kommentarer
Postat av: Peter

Jag är ju plumber och inte någon jävla professor!

2007-08-22 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0