Om två veckor..

Har försökt på mig blogg förut, men inte lyckats så bra. Men nu känns det som att jag måste ta tag i det så att folk här hemma får reda på vad jag håller på med när jag väl är där borta, downunder Australien.

Måndagkväll om två veckor har jag hunnit landa på Arlanda och checkat in på RestandFly (förhoppningsvis..). TVÅ VECKOR! Huuhhh.. Resfeber som fan! Måste börja packa på riktigt snart! Men det är allt för lätt att skjuta upp det. Men imorrn, imorrn då jävlar!

Fick mail från familjen idag. Ska få följa med dom till Coffs Harbor i oktober för den äldsta sonen Brock har nå judo grejs där. Ligga på stranden och glassa i oktober, inte helt fel!

Lule imorrn för att handla presenter, bland annat till bröllopet jag ska på i slutet av september i Brisbane. Sjukt kul att kunna vara med vid det! Ska försöka hitta små älgt-shirtar till barnen. Vad kan man annars ge?

Sov gott!

 "Mina barn" Jelena, Mason och Brock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0