Lördag som tisdag, same shit

Hemma från jobbet på rast, börjar om kl 4 igen. Ska nog lägga mig och lyssna på radio, kanske sova en del!
Fick ett lustigt sms igår: "Hur många % chans har jag på dig? 0-10%=Ingen 11-20%=Vet inte 21-30=Vänner 31-40%=Hångel 41-50%=Flört 51-75%=Knull 76-95%=Kär 96-100%=Vill ha dig.. Svara i % och skicka svaret till mig." Som att det överväger att få ett hångel eller ett knull än en vän? Så löjligt!

Var på kalas igår för MONICA!! syrran, fyllde 41!! Fick inte lägga upp nån bild på hon, men det bjöds på tårta (se bilden). Tror dom hade förgiftat den för jag blev då sängliggandes med magsmärtor resten av kvällen.
Nu blev du nämd iaf, haha!

Jobb imorrn också, sen ska faster bjuda på "avskedsmiddag" även om det inte blir sista gången jag träffar dom innan jag far. Huuh, nu är inte det inte långt bort. Måste börja tvätta och börja använda kläder som jag inte ska ha med mig.

Agneta hälsar till alla i Pitea.

image9 De förgiftade tårtorna på syrrans 41!!! års kalas

Kommentarer
Postat av: syrran

Skicka en bit hit oxå!!!

2007-08-27 @ 11:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0