FYRA dagar kvar!

Har äntligen fått mail från familjen (var typ mer än en vecka sen dom skrev sist) och blir lika tokig varje gång! :D:D Fick massa shyssta biler och: "Next week, I have left the kids in care so you will have time to rest/do whatever on the Thurs/Fri.  Shane flies out on the Fri so the weekend I will give you good orientation on Singleton and surrounds and the children - keeping in mind they will be ?all over you? anyway!" Säger bara - SOFT! haha.

Var till stan idag efter jobbet. Skulle köpa hårprodukter med UV skydd och som tur är är sommaren slut i Sverige (första snön kom i Kiruna inatt) så då var de rea på just dom grejerna! Sen träffa jag Mangepange, så vi åt mat och nu är jag hemma igen. Måste packa.. Tror min väska är för liten :/

Fick en timma extra jobb imorrn - jag tackar och tar emot. Sen blir de nog utgång! Och på lördag kommer Kaarina! :D Det var minsann kul!

Hur kan man förklara ett lingon? Rött konstigsmakande bär som finns i skogen och som inte duger till annat än sylt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0