En vecka till i Pite..

Eller en ångervecka kvar som faster sa :P Avskedsmiddag hos henne igår. "Kanske om maten är nog god att du stannar hemma". Yeahyeah, you wish.

Har jobbat idag, ska bli skönt att få ligga kvar lite längre imorrn i sängen efter att ha jobbat i helgen också. Men måste baka och städa och tvätta och packa. Tjejer från gamla klassen ska komma och fika hos mig på onsdag och sen ska kompisarna komma på lördag.

Kul att systeryster från Vääästerbåttn har hittat hit! HEJ KAARINA!

Mamma hade pratat med sin bror Rolf (pappan till min kusin som bor i Oz) och dom har bara betalat 8k för sin resa till Australien turochretur! Jävla fan.. Menmen, inte så mkt att göra åt nu.

Nu är det höst! Va konstigt de ska kännas att fara till värmen, men samtidigt skönt.
7 nätter till i min egna säng. Som tur är finns den nog kvar när jag kommer hem igen!


image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0