Ägd Sara!

Har varit på Roasters en stund nu ikväll med Anna, Johanna, Sara, Sofie och Emma (klasskompisar + en bonus). Trevligt att få träffa dom igen. Synd bara att inte fler kom! Men hade tänkt bjuda dom på fika nästa onsdag, så vi får hoppas på fler då!

Sen när vi skulle hem så skulle jag skjutsa Sofie till Bergsviken och Sara skulle hem till Emma i Svensbyn. Sara kör om mig fort som fan på timmerleden och jag kommer inte om henne innan McD rondellen. Så jag sa till Sofie "Ska vi göra nå busigt!?" och så tog jag vänster i rondellen! Alltid velat göra de och nu blev de av, haha. Sofie tyckte mest de var kul och Sara kan känna sig ägd!

Och imorrn ska vi på hejdå/födelsedagskalas hos Jonas för han flyttar till Ängelholm för att plugga nå järnvägstjosan i ett år. Glad för hans skull att han tog sig in :) Sen var de visst bastu kvällen. Smset vi fick: "Födelsedgskalas/hejdåkalas imorgon kl 2. Sen blir de bastu vid 8 tiden. Jag drar till skåne på fredag. Det bjuds på tårta så långt lagret räcker. Dom första får en negerboll också." Haha! Ska man hänga på dörrn innan kl 2 då eller? :D Ja han är lustigt kul den där Jorra!

Nä om man kanske ska fixa in nå musik i ny mobilen då. Sov gott allt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0