Kvällstanke

Har två funderingar.
  1. Vi i laget (alltså allihop) kommer kanske inte träffas under dessa fyra praktikveckor. Er som jag annars träffar mest av alla, flest gånger. Detta skedde ju senast över sommarn och gick väl i och för sig bra, men ändå.
  2. Vad skulle du Benice ha gjort om du hamnat på praktik i till exempel Sorsele? Sofie gissade på att du skulle hoppa av utbildning och börja jobba på donken i glada Hudik (varför kallas de så?). Tacksam för svar.
Nu ska jag försöka sova, men absolut torr svider redan utav bara f-n.


Kommentarer
Postat av: Frun

Sofie know me to well !

Det är väl i princip exakt det jag gjort. Eller först hade jag gråtit i ett dygn, sen hade jag kastat mig på bussen hem och ni hade förmodligen inte få se mig nåt mer.



Det SUGER att vi är på olika platser. Vad fan ska jag göra i Umeå själv i fyra veckor liksom? Vad ska Sofie göra i Robetsfors? Vad ska du göra i Lycksele? Har dom ens tänkt på det när dom planerat? Hur fan ska vi överleva? Ska vi skriva till Reinfeldt?



Varför det kallas glada hudik vet jag inte. Det enda jag vet är att den som kom på det borde skjutas och hängas upp i hälsenorna.



Och för lite uppmuntran ang. absolut torr hade jag på det natten som var och höll på att klia sönder mig själv. Men envis som jag är krigade jag hela natten, och lagomt till klockan ringde så kliade det inte längre. Så. Jävla. Typiskt.

2009-10-23 @ 00:57:06
URL: http://benice.blogg.se/
Postat av: Anna

KUL Å SE DIG FIA LOTTA! ;D

2009-10-23 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0