LM hit och ml dit

Ska just till att plugga lite beräkningar, men tänkte uppdatera er först om vad som händer. Få inte för höga förväntningar nu bara..!

I förmiddags satt vi och gick igenom ännu fler beräkningar med läraren (läkemedel; spädningar av antibiotika, hur lång tid en infusion tar med mera) och sen räknade jag och Sofie lite på egen hand efter lunch. Eller hon räknade, jag var mest hängig, frös och tänkte på annat. Så vi for hem, jag vilade en stund och blev aningen piggare. I alla fall så pass att jag kunnat tvätta en tvätt, äta och packa väskan = mucho viktigt!


I morgon ska vi plugga på om bakterier och virus på dagen (mycke skolsnack nu känner jag, men blir lätt så när man har fyra tentor på fem veckor, varav en 100% tenta = du måste spika den för att överhuvudtaget klara den) och sen sätter jag mig på bussen norrut!

Nä nu ska jag sätta igång. Hejåhå, en milliliter eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0