Om min fredagkväll.

Lördag. Jag sitter på golvet och äter frukost (ja väldigt sen) eftersom sladden till högtalarna inte når så långt som upp till bordet. Blir lite roligare att lyssna på digilistan då!

Igår var det kalas i korren. Jag, Maeve och Julia på ett hörn (hon följde inte med sen). Efter ett tag ute i köket hamnade vi inne hos mig och dom tog fram en vattenpipa, som aldrig verka funka helt okej. Jag kan inte uttala mig, eftersom jag inte vill riskera att hosta upp lungorna kvällen till ära.



Krulle likamed falu-Julia, irländaren likamed Maeve och memyselfandI PIT.

Sen skulle vi ut på Krogenkrogen, men gjorde en snabb vändning och tog en taxi till Schkarinska istället. Där var det en massa folk som var utklädda, då dom hade en vecka sent halloween partym, eller nått.. För sen spela ett liveband som var utklädda till pirater och som spela piratmusik (ni vet heeeeeeeeey-hooheoooo, flöjt, fiol och hela kittet). Rätt lustigt, men vi hade rätt så kul ändå!

Fast jag önskade igår att jag kunde klona mig, för det verkade som en annan
fest behövde lite Lotta-anda, No Stress och några fämhundringar. Puss på er!


Idag slaskar det i Ume. Det snöar, men är tyvärr för varmt för att det inte ska vilja ligga kvar som ett vitt, fint täcke. Det gör det visst i Pite och jag förbannar mig lite över att Ume ligger på sydligare breddgrader!


Daniel mmsa en bild från Svensbyn i morse.

Jag har inga planer för dagen. Fast nu ska jag ta och gå ut en sväng medan det är ljust ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0