3 januari

Åkte, konstigt nog, på att jobba eftermiddag och kväll igår så därför blev det inga bilder då. (Sen på kvällen skulle jag ut med ett par kompisar. Ett enda ställe var öppet i stan och eftersom det stod en sur vaktkärring i entrén, så tog jag mig inte in då "det minsann var januari och du fyller år i mars". HAPP! Bara att fixa skjuts och åka hem till byn då igen.)

Idag har jag också jobbat, men bara några timmar på eftermiddagen. Nu ikväll ska vi träffas hos en kille som samlat ihop "det gamla gänget". Jättekul! Mera sånt!

En annan kul grej är era kommentarer! Datorn på Stavåsen verkade ha krånglat lite för Agneta, då hon skickat iväg några stycken, hihi.

Ha en bra lördagkväll allihop!



Greg, Layla och Agneta
Hoppas eran flygresa hem gick bra!!



Layla hos mormor Erna
Gillar den här härliga bilden!
Här snackar vi rumpnisse Anette, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0