1 januari 2009

Här hemma är det kallt, närmare bestämt -16C. Utomhus såklart! Igår när Fanny hade hämtat mig i Älvsbyn blåste det läskigt mycket!! På ett ställe snöade det samtidigt och det kändes som att köra in i en snövägg - vi såg inte en meter framför oss. Men vi tog oss fram hela, rena och glada.

Nu har jag suttit framför datorn alldeles för länge. Ska gå och ta mig en hårdsmörgås med lite kungskrabba direct imported from Norge och sen glo tv.



Anette utmanade mig med att
säga "Du blir alltid bra på kort".

Kommentarer
Postat av: Anette Sjöberg

Hej Anna-Lotta!

Fast du ansträngde dig så ser du ändå söt ut på kortet som en liten rump-nisse.

Jag såg att du lyckades ta en bild på mig där jag inte blundar...bra gjort.

Det var verkligen kul att träffa dig och din mamma.

Ha det så bra och hälsa hela din goa familj där borta i Norrland.

Många kramar till dig från oss alla i Karlskrona.

2009-01-02 @ 19:35:26
Postat av: syrran

snyggaste bruden!!

2009-01-03 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0