9 februari

Ni kommer fan inte känna igen mig om en vecka! Jag och Sofie (en klassis från Strömsund) har nämligen varit och pumpat på gymmet idag. Fit for fight! Men tänk er träningsvärken på onsdag.. ouh..

Annars händer det inte så mycket nytt här i storstan. Det är kalllllt i mitt rum och jag har mailat kvartersvärden idag.
Det har slutat snöa och det var nästan svårt att få lös cykeln från den meter snö som fallit sen tordag. Men jag klagar inte! Vi/jag, har valt att bo här i norr av en anledning (om än inte de 18 första åren i mitt liv) och duger det inte kan man flytta på arslet!
Kompisar från Australien skriver och är avis på våra -10 då det är uppemot +45 grader där och flera hundra människor dött av skogsbränder som följd av hettan. Jag vill som sagt inte byta!

I morgon är det skola, surprise surprise, och efteråt ska vi ta Hepatit B spruta nummer 1. Min TBC böld sprack för övrigt idag på en föreläsning och oj vilken flod av var det kom. Blä.

Kommentarer
Postat av: sofie

jag säger bara en sak lotta, BEACH 2009!

2009-02-10 @ 18:26:52
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Hej på dig Lottis!

Nä, nä en sprittermometer fryser ju int... he, he



Lisbet

2009-02-11 @ 21:58:21
Postat av: Anonym

Nä, nä en sprittermometer fryser ju int... he, he



Kramar på alla hjärtans dag från: Lisbet

2009-02-11 @ 22:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0