21/4 -08 Magnetic Island

Sa var vi pa annu en paradis o! Vi kom igar mitt pa dan med fargan fran Townsville och har mest tagit det lugnt och njutigt av det fina vadret och den underbara omgivningen. Vi bor pa base i Nelly Bay och igar tog vi en promenad till Picnic Bay. Aven har ar det for mycket stingers for att fa bada i havet, vilket ar riktigt synd eftersom det ar skon temp i det.
vi kom hit en dag senare an vad vi forst planderat, men det var for att vi gick pa en NRL match (rubgy league) i Townsville lordag kvall, Cowboys vs. Warriors. Det var kul att ha sett det live, aven om man ser battre pa tv.
Idag har vi legat pa stranden pa formiddagen och sen har vi atit lunch.. vi stressar inte direkt ihjal oss :P
I eftermiddag blir det nog en promenad at det andra hallet av on och i morgon pa formiddagen maste checka ut och bege oss tillbaka till fastlandet for att sendan ta bussen upp till Mission Beach. Dar stannar vi i fyra natter for att sedan resa vidare upp till Cairnsomradet. Mandagen den 4e maj lamnar vi daremot underbara Queensland for NT och Alice Springs. Bavar for kylan nere i South Aus, Vic och NSW nar man val kommer dit. Har inte sa manga varma plagg med mig..

Om det inte gar att ringa till mig ar det nog for att jag inte har nagon tackning har pa on och for nagon dag sedan hade jag slut batteri. Gissar att mamma har forsokt att ringa i helgen eftersom hon far till Helsingfors idag och kommer hem fredagkvall. Hoppas du far en trevlig resa!

Idag har vi for ovrigt levt i ryggsack i tre veckor och vi har sex veckor kvar innan vi lamnar landet.

Nu ska jag ga ut igen. Ha det sa bra allihop! tack foresten for kommentarerna! uppskattat.
Kramar

Kommentarer
Postat av: syrransyrran

hallå...ni verkar hinna med mycke..saknar dig...sköt om er kramar

2008-04-21 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0