Inköp

Idag är jag ledig efter att ha tillbringat de senaste sju dagarna på jobbet. Egentligen skulle det vara sex, den sjunde var frivillig.
Hade egentligen tänkt jobba på någon slags bränna för denna sommaren, men eftersom molnen envisar sig har jag istället strosat på stan.


Eftersom jag har ett svagt öga för hemslöjd fick dessa två
älgar följa med hem. Dem är gjorda i Pajala, Inkku tamma.


Och så "Morberg Grillar" till min Daniel som har ett svagt
öga för den mannen.


Min lilla kille som inte är så liten längre.


Kommentarer
Postat av: s.

anna-lotta: tjejen med dubbelnamn som hellre köper träbitar än smink och en tröja. (ja, idag är jag retsticka) pus <3

2011-07-05 @ 15:34:59
Postat av: fanny

tack för igår söta ni! ni är bäst :)

2011-07-06 @ 00:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0