Promenad

Kvicksilvret visar -14 och Benice frågar om jag ska med på en promenad till Pilen. Jag tappar fokus för några sekunder eftersom förslaget kom just från henne, men tackar självklart ja!

Innan dess ska jag ge mig ut i databasdjungeln för att söka en artikel eller två om att "acceptera döden". För det är vad dom gör i den fina boken "Flickan med de röda skorna".

Förvånas över att csn betalats ut redan idag och gläds över att vårat semesterkonto växer för varje månad som går. Lääääängtar!


Port Douglas, Australiens norra östkust. Men jag föreställer mig att Thailand är rätt så likt.

Kommentarer
Postat av: syster

är boken din,den skulle jaag vilja läsa! o hur blir liggunderlagen platta igen????

2011-01-24 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0