Tröttsamt

Har varit en lång dag som startade före ottan eftersom vi skulle börja omänskligt tidigt (jag gick när resten av lägenheten vaknade). Men vad gav det när ändå föreläsaren var försenad? Inget och jag blev bara mer trött.

Sen har jag gått på stan hela eftermiddagen. Det var i och för sig helt frivilligt, men ändå tröttsamt. Jag hittade i alla fall en fin topp med hjälp av en expedit (jag hatar att söka kläder), champagne-te och Happy B-day muffinformar på Lagerhaus (Daniel fyller år i slutet av februari).

Nu ska jag slänga ihop en middag och för att sedan genomgå ett psykologtest eftersom min psykolog-kombo Maeve ska träffa sin första riktiga klient i morgon - som kommer gå skitbra!



Jag och Maeve aka Daddy.

Kommentarer
Postat av: sofie.

jag vill också göra psykologtest! kanske maeve kan diagnostisera mig? jon brukar ju hävda att jag har ett och annat problem..

2011-01-26 @ 18:40:58
Postat av: Daddy

ha ha

2011-02-07 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0