Sushi

Har haft en helt fantastisk helg! Men det är som Daniel sa, dom går alldeles för fort!

Igår kväll var vi bjudna till Fanny och Björn på middag. Kvällen hade temat Japan och det bjöds på sushi! Björn och Josse hade hållt på i flera timmar med att göra en stor laddning med den godaste sushin jag någonsin ätit! Och som vi åt. Åh, helt underbart! Och till serverades det varm Sake, japanska risvin. Dessutom hälsade vi på japanska, dansade som geishor och satt på golvet när vi åt.

Efteråt landade vi i soffan framför Mello, spel och efterrätt (chokladmousse ala Per Morberg).


Tusen tack ni fina på Språkgränd för en oförglömlig kväll!


Idag har vi inte gjort många knop. Sett Planet Earth, Juno, gått ute i kylan och varit till affären Expo. Sen var det dags för mina älsklingar att åka uppåt landet igen. Maja följde med till Piteå den här gången eftersom jag har en vecka med tentaplugg framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0