Skolan är igång på allvar

Hejhopp. Nu är jag tillbaka i Piteååå efter en snabbvisit i Yumeååå.

Jag hann med det mesta av det viktiga. Började på topp med att Fanny åkte med mig ner (tänk vad resan går betydligt mycket fortare då) och sen mötte jag upp ett par glada granna och mina blivande kollektivare i korren. Dom blev lika glada över att se mig som att träffa Maja igen, som följde med under min tripp.
Och under måndagen blev det kärt återseende av Benice och Sofie, lite föreläsningar och en krukväxt från plantagen. Under kvällen hade vi det sista korremötet för att introducera den nya utbytesstudenten från Kina att man i Sverige städar undan efter sig själv.. typ.

Under tisdagskvällen bjöd Sofie på goood middag, ett glas rött, underhållning och blomkål. Det var riktigt trevligt och slutade med att jag, B och Maja traskade hem i mörkret. Eftersom B tjatade på mig att berätta om sommaren gick vi inte så fort, men det tackade jag henne för under onsdagsmorgonen...

Och igår onsdag var jag på skolan för gruppsykologi för att sedan brumma hem till Norr igen. Väl framme hämtade jag ut min nya dator (wiiiiiiiih, inte en dag för sent! Liten och fin!) och sen åkte jag och mamma på 60 års kalas där det bjöds på tårtor i alla de slag. Gott och återigen GRATTIS världens bästa Kjell! Min gamla favoritgranne som faktiskt, konstigt nog, valde att lämna Svensbyn.


Planlösningen för lägenheten.


Den lilla 11,6" som är lite guldig i färgen. Har ännu inte kollat på den så mycket,
men det lär väl bli ändring bara Daniel kommer hem i eftermiddag. Ska även åka
och köpa en liten bluetooth grej så man kan lägga in bilder på ett smidigt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0