Återvinningsfynd

För att keep-up-the-bloggande och göra er häpna skriver jag idag med!

Vi ska flytta till Geografigränd 8c (om jag inte minns helt fel) och HÄR har ni en karta.

Idag har jag och mor varit på raggen efter en byrå, ett skrivbord och lite annat. Kom hem med två lampor, en stol och 6 glas. Allt från kommunens återvinning och det gick på kanske 100 kr, som hittat! Vem vet, kanske finner vi ett bord i något sophus ;-) Internt skämt..

Nu ska vi packa ihop lite grejer för en natt i Långträsk hos D's farmor. Jag och Lintu ska väl hänga med boken Odjuret, som faktiskt är riktigt bra, medan de två andra i familjen jagar.

På återseende.


Två nyvakna, det bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Dock kanske Lintu inte kände för att bjuda till på den där nyvakenbilden ;)



Vi hörs (kommer hem till Piit i helgen)

2010-09-02 @ 23:30:55
URL: http://billybookcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0