Luleshopping

Idag åkte Daniel lite senare till jobbet i Luleå, så jag passade på att följa med. Men jag lämnade av honom på Länsstyrelsen och begav mig själv först till stormarknader och Hantverksmässan. På mässan fanns det sjukt mycket fint som jag ville haaaa! Men ett grytunderlägg, en skylt och en snöflinga från Heta hyttan (klicka här) fick följa med därifrån.

Sedan möttes vi upp i stan för lunch och efteråt blev det lite shopping av kläder och julklappar. Jag blir lika förvånad själv när jag skriver det; Jag har redan köpt de första julklapparna!! Samtidigt som det är skönt är det sjukt kul!


Nu ska vi äta upptinade räkor (måste äta ur frysen sen vi tidigare i veckan fick 10kg köttfärs av snälla svärfar) och sen åka till Korre och Peder i Hemmings.
Resten av helgen bjuder på.. praktik!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0