Runo my runo

Idag blir det inlägg istället för att plugga. Men vadå? Då är ju allt bara som vanligt.

Har hälsat på min pynt-galna men väldigt gulliga kusin idag efter ett besök på bibblan (likamed ett steg i rätt riktning..). Sen var det bara att rulla hem eftersom Daniel konstigt nog skulle ut i skogen en sväng. Jag vet, tappa inte hakan gott folk men det är sånt som min kille ibland gör. Alltså åker ut i skogen. Men det är bra eftersom jag skulle, få se nu... ja jag kommer inte ihåg. Börjar på p tror jag.

Ikväll ska vi ut och äta för att fira att min finaste älskling äntligen fått ett nytt jobb. Jag är stolt som en höna! och såå glad för hans skull efter de hundjobb som han dragits med och alla intervjuer han varit på i väntan på ett jobb han vill ha.

På tal om jobb så ska jag jobba extra redan i morgon och på söndag. Efter onsdagens Ikea och Torneå-tripp så verkar det som att vi får äta havregrynsgröt ur våra nya fina Runo-skålar som inhandlades fram till lönen kommer i december. Men då kanske vi kan lyxa till det på nyårsafton?



Min Runo-mugg. Klika HÄR

Kommentarer
Postat av: daddy

daddy miss you! ikväll är det bluegrasskväll på krogen krogen - vilket betyder att alla hillbillies och rednecks är välkomna. du skulle med andra ord varit där! =) tar en sup för dig som vanligt mitt hjärtegull!

2010-11-19 @ 19:47:43
Postat av: Fanny

Heeej kompis! Hur har helgen varit? Kom igen plugga på nu!!! You can do it, be strong and hold on!

2010-11-21 @ 21:18:09
URL: http://billybookcase.blogg.se/
Postat av: Sigmundoda

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-04-05 @ 16:35:18
URL: http://sigmundoda.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0