Min tisdag

Det har varit en lång dag, då jag steg upp tidigt och tvättade några tvättar innan jag begav mig till skolan. Väl inne i tvättstugan träffade jag på en man som stod och städade. Han verkade ganska pratsugen eftersom han först frågade mig

"Torktumlaren har varit av i 5 minuter eftersom jag rensat filtret."
"Okej."
"Har dom bytt lås i dörren?"
"Eh, jag har faktiskt ingen aning."
"Jo jag tror dom har det, för så här var det inte sist jag var hit. Ett sånt som alltid är låst då dom haft problem med mycket haschrökning på balkongerna på andra ställen."


HÅKEJ!


Sen gick jag
- till skolan och skrev lite om Ulcerös Colit,
- till sekreteraren med lite papper för att skolan ska ge mig pengar nån gång (för praktiken, boende och så),
- hem,
- till iksu och skaffade mig lite mer träningsvärk
- hem, åt middag och hade lite kvalitetstid med Maeve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0