Förmiddagen som sådan

Började dagen av att vakna av att ytterliggare en bjälk lossnade från sängen, men somnade om och vaknade senare upp i en mindre grop, jävla skit säng!
Ställde in min hjärna inför den kommande tentan genom att räkna lite matte och bjuda magen på ost-hårdbröd mackor för att sedan traska iväg tillsammans med Benicefis.

- Det kändes bra, men man vet aldrig. Alltför många avrundningar och sånt som kan vara fel.

Nu sitter jag och dricker te, orientalisk kanel som Sofie tipsade om. Tack för den, scwainigt gott!

Lyssnade just på två sånger från en begravning som hölls igår, Daniels farfars. Monica sjöng otroligt vackert! Mamma var också på begravning igår, hennes Ebbamoster som begravdes i Märsta. Hennes sista släkting från hennes mammas sida. Hennes mamma, min mormor, som jag aldrig fick träffa då hon tog i relativt ung ålder. Men nu har mamma turen att få tillbringa helgen i Eskilstuna med alla släktingar, jag vill också. Kom upp till Norr någon gång!

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack snälla du :) Vad tråkigt att du inte kunde vara med på begravningen. Den var så fin.

Hoppas allt går bra nere i Umeå!

Kram på dig!

2010-01-23 @ 23:13:18
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0