Tacka vet jag kyla?

Min kusin Agneta har namndag idag, GRATTIS!

Hon bor tyvärr långt bort i landet
Ner-under. Posta lite värme och
sol till mig är du snäll!


Men så länge får jag nöja mig med -8 grader och ganska fina, frostiga träd! Kan numera allt om blodtransfusioner, yeah right, och sitter och funderar på vad jag skulle ha gjort till middag. Inatt är förövrigt sista för systeryster för den här månaden. Hon har massakerat mig två gånger hittills och det verkar absolut lovande, även om nu inte alla rörelser är så sköna.. fast det berodde visst på slaggprodukter i min kropp? Men tacka vet jag nacken, dra mig baklänges så skönt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

åh jag älskar bröllop!



sv; dom på bilden var inte mina, men der är så mina strax ska se ut! :D ♥



2010-01-22 @ 18:56:10
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Agneta

Tack for gratulationerna! Trevligt att bli ihagkommen pa sin namnsdag. Har har man inte nagon vidare koll. Skickar lite varme pa posten. Kommer nog fran sa dar i juni/juli kanske.



Kram, Agneta

2010-01-24 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0