Hjärtstopp - javisst!

Behöver ni elkonverteras? Fråga mig om assistans! Efter en kurs och en hel förmiddag med kontraktioner, in-blåsningar och elkonvertering resulterade inte bara i massa livräddningstränande utan också i bland annat en väldigt röd hand (den man håller under när man trycker på bröstet) och ett litet bättre självförtroende om man väl skulle hitta någon med hjärtstopp.

Jag vill inte, men kan inte låta bli att tänka på allt annat än den där tentan jag har på torsdag, PÅ TORSDAG! Ångest, hallå? Men vad är det värsta som kan hända? Jo att jag får göra om den och det kommer leda till lite extra plugg, samtidigt som det gör att jag lär mig mer och framför allt kommer ihåg det bättre. Men vet inte om jag håller med Maeve som tyckte att det var "lite mysigt" med omtenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0