Dan före DEN dagen

Idag har vi spenderat ytterligare en dag på bibblan. Vette fan hur det kommer gå i morgon alltså. Känns hugget som stucket och kommer bero på vilka frågor man får!

Tentan har vi som sagt i morgon kl 9, wish me luck! Efter det åker laget ner till stan för att luncha och sen tar jag bussen hem till Pite!

Och på söndag kommer syster Kaarina hit. Hon ska börja en ettårig utbildning här i Ume och kommer bo hos mig ungefär en vecka i månaden (om jag nu fattat de rätt). Det är någon spa- massör- tjosanhejsan utbildning som jag kommer utnyttja henne för! Samtidigt som jag ser fram emot massagen så vet hur vi fungerar, och inte fungerar, ihop... Benice, jag vet var din dörr bor.

Kommentarer
Postat av: frun

Det finns alltid en sängplats åt dig här <3

2010-01-13 @ 23:38:08
Postat av: Fanny

Men...ska du bo på dörren?

2010-01-13 @ 23:56:22
Postat av: Anna

KLart du klarart!

2010-01-13 @ 23:59:00
Postat av: Agneta

Oj, det var lange sedan jag kollade din blog. Kul att se alla foton. Hoppas att du och Kaarina kan halla sams och att ni far plats i din lilla lya.



Halsa. Kramar, Agneta



P.S. Det var +39 grader igar eftermiddag. Idag var det svala +31 grader har. Skont

2010-01-19 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0