New week, ny vecka

Som börjar med ett OS-guld. Så jävla fint!

Hade den första dagen på praktiken idag. Fast vi var bara där i 2 timmar. Hade genomgång och rundvandring, i princip. Men det verkar mycket bra och vi ska till och med få ha egna patienter! Känns lite läskigt, fast det blir ju mer på riktigt. Beklagar mig också lite för min förra praktik som gjorde att jag måste ta igen så mycket på denna. Men vad att göra?

När jag sen kom hem var det till en korridor som diskuterade politik, som inte hör till ovanligheterna direkt. Jag hämpas varje gång över alla dessa ord som det pratas om - och jag förstår inte ens vartannat!

Sen ikväll har jag varit på ett spinningpass och sen myst i min megasäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0