Lördagsmys

Idag kan vi snacka om att jag inte legat på latsidan. Började dagen med ett gympass för att sedan gå hem, byta om och packa matsäcken. Mötte upp Josefin en stund senare och vi begav oss ut på en promenad i vårsolen. Vi slöt upp med Sofie och Jon ute Nydalasjön och hittade en stund senare en fin plats i solen där vi njöt av våran medhavda mat (att vi frös på grund av den ihållande blåsten som finns i Ume 365 dagar per år låter vi vara osagt). Lite senare, lite mättare och lite mer kall om fötterna (förbannar mig själv att jag tog gympadojjorna) traskade vi hemåt. Väl hemma, med naturligt rouge som dessutom brände, la jag mig för en behövlig PN.

Nu är jag hemma hos Fanny och Josse som bjudit på god middag. Vi ska just inta soffan tillsammans med en ostbricka, en Cool Banana och en cider - till vänsterhanden.

En bra dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: anonymos

kram från skogstorp på alla hj -dagen

2010-02-14 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0