540

Så många inlägg har jag med detta skrivit.

Praktiken går hittills bra. Har bara upprepat samma saker som jag gjort de två senaste somrarna, bara med färre patienter. Detta då jag gått med en undersköterska - på en medicinavdelning. Bladder, ekg-apparater och venprover, jo jag har gjort det förut. Hon har alltså inte tillfört mig så mycket.
Skulle egentligen gå med henne i morgon också, men då satte Lotta ner foten och sa; Jag fick faktiskt lära mig något!

En dag kvar innan helg, denna då med en sjuksköterska som jag ser fram emot. Sedan styr jag kosan (eller hoppar på bussen) mot Piiiiiteå! Så om 23,5 timmar...


Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan Anna-Lottan!

Hoppas allt är bra med dig.

Hälsa Svensbyn från mig.

Många kramar till dig från Anette med familj.

2010-02-18 @ 19:33:40
Postat av: b

Kom till hudik och praktika, det är mycket bättre :) Självklart tackade jag nej till dejten, han hade lila strumpor. (inte riktigt därför kanske utan mest för att jag var mitt uppe i en intressant OP)

2010-02-18 @ 20:05:52
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0