Glad Lucia!

Har faktiskt inte sett en enda Lucia idag.. :O

Killen kom äntligen hem i natt efter många om och men. Flyget från Arlanda blev inställt och de fick åka buss hem. Ytterligare ensam en kväll, jag jublade inte direkt inombords. Gulle-undersköterskorna på jobbet undrade om flyget blev inställt på grund av terrorn.
Idag är jag ledig. Vad gör jag då på min lediga dag? Inte så mycket faktiskt. Tvättar lite, städar lite, tagit promenad till busstation och vinkat av Daniel som skulle till jobbet för att sedan promenera vidare till bibblan för lämna igen böcker, handlat en choklad (ska göra sån där sliskig rockyroad till helgen) och kokat lakritskola.

Köpte även saffran och kesella. Så efter middagen ska vi snurra ihop ett gäng lussekatter som sedan ska doppas i mjölk samtidigt som vi ser sista avsnittet av Dexter säsong 5. Helt sjukt spännande!

Coldplay sjunger julsång, tror inte det kan bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0