Ensamma med ljus

Skulle jag vara en grej skulle det i detta nu vara en Bengt & Lotta ljusstake!
Annars sitter jag och tittar på Idol tillsammans med sovande hundar och tända ljus. Daniel tog helg redan igår då han åkte till Skellefteå för kick-off och övernattning med nya jobbet. Därifrån flög han sedan vidare till Stockholm med killgänget i eftermiddags.
Själv ska jag spendera helgen på praktiken. Den här andra praktikplaceringen har gått sjukt fort och idag hade vi försenad halvtidsbedömning (som gick bra). Har en riktigt bra handledare och det har aldrig känts som en nackdel att jag i vanliga fall jobbar som undersköterska där, snarare tvärt om. Längtar sjukt mycket till jag är klar. Snart bara ett år kvar. Till dess kanske jag kan önska mig just en ljusstake..?
Hyacinter i den nya zinkkrukan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0