Utomlands en sväng

Vid 7 i morse begav vi oss norrut. Första stoppet blev favoritaffären i Torne - TEX (tänk er obs stormarknad i finsk version). Fick mig en sockerkaksform och en hjärtform, plastslev till kärleken och laktrits. Efter det åkte vi tillbaka till Sverige och till Ikea. Där blev det mest köksgrejer, ljus, lampa till Daniel syster Emmeli och en ny kudde. Så kommer med andra ord sova som en stock i natt!

Morsan stressa på under hela tripen eftersom hon skulle börja jobba vid 4.. Men efter Ikea hade vi en halvtimme över och under den tiden kom jag över en fiiiin regn/vind jacka. Röd och vacker. Å dyr. Men nu är den min!

I morgon bitti ska jag och lämna blod efter att dom ringt och bönat och bett för två veckor sen. Och eftersom jag är en sann Pite-patriot så lämnar jag ju såklart här istället för nere i Ume, så det gäller att passa på när man har tid.

Men nu god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0