Worst vs best

  • Det sämsta med den här veckan:
    - är nog att det bara är tisdag och jag har torsdag i huvudet. Samtidigt som det innebär att veckan kanske kommer kännas lite extra lång, kanske det är bra såhär i tentatider?
    - jag har kommit till insikt att jag är universitetets, om inte universums sämsta matematiker. INTE KUL!
    - tentaplugg upp till öronen.
    - mitt vänstra pekfinger håller i skrivande stund på att nekrotiseras (sakta bli svart för att sedan DÖ) på grund av klämskada på bodypumpen idag. Inte skönt.
  • Det bästa men den här veckan:
    - är att min Daniel kommer hit till helgen! Fantastiskt, can't wait! Därför hade torsdag känts mer roligt.
    -
    Fis-Benice har behagat att komma tillbaka till vårat Yumeå. Men hon längtar redan till den dagen hon kommer kunna resa från sitt Stockholm upp till mitt Piite för att hälsa på mig! Andas friskluft och sånt som hör till med Norrbotten.
    - Sofies plugg-hjärna levererar och hjälper min mindre plugg-hjärna på traven!
    - att världens bästa och dyraste hund Majsan följer med och lever studentliv. Inte bara jag som ser fram emot att träffa henne!
    - kommer till största sannolikhet att kunna klara ut en kub innan veckan är slut, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0