Bra förmiddag

Har haft en bra förmiddag som började med frukost, promenad till sjukan och tillbaka. Väl hemma började jag plocka isär fläkten, som verkligen behövde en rengöring. Bakade även en sockerkaka i min nya hjärtform (som mamma tyckte jag skulle ha..). Och så har jag tvättat, plockat grejer och plockat grejer. Hade detta varit före jul hade jag tagit en nap efter promenaderna..

- Man borde ge blod oftare om man får sån energi.

Nu väntar jag på att kärleken ska komma hem så vi kan åka till Emmeli och gulle-Mio för lunch. Efteråt ska vi åka till Daniels pappas jobb för att kolla på en tacka som fött 7 lamm förra veckan! Har aldrig sett lamm förut (bara för att jag är från världens vackraste by är jag inte från en bondgård...), men jag tror inte D tycker det är lika fränt, thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0