Sportar hela dagen

Befinner mig just nu i stan. Jag har just laddat mobilen med det senaste Takida albumet, det taccckar jag för!

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Agerat frisör igen (10 min senare så var håret bara 3mm långt), ätit kåldolmar (finns det något fulare ord för en god maträtt?!), spelat spel och myst på. Sen ikväll blir det tydligen fotboll för hela slanten. Lite pooocorn på det så ska jag nog överleva de 2 timmar som det minst tar.

Nä nu ska jag nog vara lite duktig jag med. Ha en fiin lördag kväll!


Till Anna: MEN GÖR DE DU OCKSÅ! :D

Frugan: Vad/vars vill du göra?


Kommentarer
Postat av: Frun

Jag ska göra ett katt tass-avtryck på nedre delen av vaden. Är dock lite för feg än sålänge, men om jag har lite moraliskt stöd så kanske jag vågar :)

2009-09-05 @ 21:25:36
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0