Pixtas (fyndigt Lotta!)

Det blev sämst bilder på rummet nu ikväll då de är så mörkt, så tar nya imorn. Men ni kan få några andra gobitar från min nya super-mega-mobil!


Första bilden blev på Elvis (t.v) och hans pooolare på dagis (som bara
ligger några hus från där jag bor).


Jag och Fanny åkte till Ikea, Haparanda och Torne en dag. Här
har vi kafferast på kyrkoparkeringen i Kalix, YEAH!


Crossing border.


Eskil åkte cykelkorg på väg till faster.


Sökte fåglar i skogen utan resultat.


Wilma hade gaddat sig, RESPECT-HAA!


Polarisen i min frys. Tog ett jäävligt bra tag att få bort! Även
fast jag använde hårtork. (Borde ta bild på resultatet också..).



GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Anette.

Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig. Tänk att Elvis har blivit så stor redan...tiden går sjukt fort. Frosta av frysen är väl bland det äckligast och mest trista man kan göra men när det är gjort så känns det alltid så bra.

Ha det gott och njut av din fräscha frys.

Kram från kusinen i blekinge.

2009-09-03 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0