Lotta leker frisör

Sitter hemma hos Anna som bor nere i stan. Hon har bjudit på middag och nu ska jag hjälpa henne färga håret (hjälpa en frisör färga håret.. hjääälp!).

Annars idag så har jag varit på bibblan på förmiddagen, lagat lunch som jag sen åt med god aptit, lyssnat på en föreläsning på datorn, varit på spinning och cyklat ner hit. Så det blir nog inga bilder på rummet ikväll - I'll try to do it tomorrow!

För hinner jag inte i morgon är det för att jag ska åka hem. Vet däremot inte vilken tid ännu. Rätt lustigt att redan åka hem faktiskt, men det ska bli roooligt!


Nu färgning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru Lotta! Vi ska se till att vräka oss upp till er och då blir de storkalas och jag hoppas verkligen att du kommer och såklart att du har med dig hemkört och lingondricka ;)



KRAM Anna N

2009-09-03 @ 19:17:44
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Anna

tack för hjälpen gulle du :)

2009-09-03 @ 22:17:06
Postat av: Malin

Respekt, you get! ;)

Fortfarande samma jobb, fast nu som fastanställd ist.. Känns skit skönt, veta att man har fast inkomst o allt :) Härliga tider!



Du .. Möjligtvis kommer ja upp över till ume, snabbare än ni tror ;) Meeen. Blir nog inte där så länge dock!



Vi planerar en kalas helg soon I hope.

PUSS!

2009-09-04 @ 07:17:44
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0