Det är måndag idag.

Fråga mig inte varför det är en kilometers avstånd mellan bilderna i föregående inlägg. Verkar som blogg.se kruppar och inte vill hjälpa mig att fixa till det heller. Ni får helt enkelt ta det som det är.

Nu ska jag skriva på hemtentan som jag ska försöka få klart till på torsdag morgon. Ska nämligen hem till helgen och pussa på min käresta som jag längtar efter så mycket! VA?! tänker ni nere i Eskilstuna och övriga som inte fattat av tidigare inlägg. HAH jo säger jag! Och jävla snygg är han också, hö-hö ;)

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Lotta på Bråkmakargatan!

Hoppas allt är bra. En liten fågel...en papegoja närmare bestämt, viskade/kraxade att du har manligt sällskap. Nu väntar vi bara på bildbevis.

Ni såg ut att ha det kul i Stockholm men borta bra men hemma bäst.

Lycka till på tentan!

kram från Anette.

2009-09-28 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0